ORGANIZACIJA SUSTAVA I LJUDSKIH POTENCIJALA

Organizacija

Stari način poslovanja kroz primjenu novih tehnologija, samo je prikrivanje postojećih nedostataka. U tom slučaju, informatizacija nam pomaže donositi loše odluke puno brže.

Nema organizacije čija uprava ne govori da želi organizaciju koja je dovoljno fleksibilna da se brzo prilagodi na promjene tržišta, koja je sposobna prestići sve svoje konkurente, dovoljno inovativna s najnovijim tehničkim dostignućima, te sposobna pružiti maksimalno kvalitetne proizvode i usluge.

Ako uprave žele organizacije koje su okretne, brze, fleksibilne, konkurentne inovativne, efikasne fokusirane na kupca i profitabilne, zašto su tolike tvrtke (a posebice državne) napuhane, nezgrapne, krute, trome, nekonkurentne neefikasne, omalovažavaju potrebe klijenata i gube novac i povjerenje?

Odgovor je u načinu poslovanja i razlozima zbog kojih posluju upravo na takav način.

Veliki broj rukovoditelja radi na popravljanju dijelova tvrtki ili institucija, no mnoge tvrtke i institucije u Hrvatskoj nije moguće popravit, nego ih je potrebno ponovno organizacijski i procesno dizajnirati.

Naš tim su organizacijski arhitekti.

Reinženjering

Reinženjering, negdje ga zovu i sistemska revizija (zbog lošeg prevođenja), zapravo bi značio odbacivanje starih sustava funkcioniranja poslovnog subjekta i osmišljavanje novog načina obavljanja poslovnih procesa.

To je dubinsko i temeljno analiziranje, promišljanje i radikalno redizajniranje poslovnih procesa, kako bi se postigla dramatična poboljšanja u optimalizaciji troška i poboljšanju kvalitete usluga, proizvoda i brzine poslovanja.

Reinženjering nije isto što i reorganizacija. Postavljanje nove organizacije na stari proces poslovanja je kao točenje ukiseljenog vina u nove boce. Reinženjering je potraga za novim modelima organizacije poslovnih procesa. Tradicija poslovanja može biti glavna kočnica novog uspjeha.

Mi brzo možemo dati odgovor na pitanje da li je vaša poslovna organizacija optimalna poslovnim procesima s kojim se bavite, a temeljem analize organizacijske strukture, radnih mjesta i radne učinkovitosti.

Upravljanje ljudskim potencijalima

„Ne opstaju ni najsnažnije, ni najinteligentnije vrste, već one koje se najbrže prilagođavaju promjenama“

Ključna pretpostavka za razvoj i opstanak poduzeća na tržištu je brzo i stalno prilagođavanje promjenama u okolini.
Ljudski resursi su izvor fleksibilnosti i prilagodljivosti poduzeća.

Upravljanje ljudskim potencijalima postaje jedna od najznačajnija poslovna funkcija i specifična filozofija i pristup upravljanju (menadžmentu) koja ljude smatra najvažnijim potencijalom te ključnom strategijskom i konkurentskom prednošću. U suvremenoj situaciji imaju značaj ključnog faktora za uspješnost poslovanja svakog poduzeća.

ZA VIŠE