ORGANIZACIJSKO KOMUNICIRANJE

Analitika organizacijskog komuniciranja

Analytics tim smatram da sve počinje sa dobrom i kvalitetnom analizom postojeće interne i eksterne organizacijske komunikacije, a koja je preduvjet za uspješno poslovanje. Kako analitika pomaže komunikaciji? Da bi smo mogli odrediti organizacijsku strategiju komuniciranja, neophodno je prethodno analizirati postojeću strategiju, organizacijske proizvode, ciljane klijente, ciljana tržišta i kanale komunikacije.

Temeljem dobivenih analitičkih podataka, zajedno s klijentima definiramo komunikacijsku strategiju koja dovodi do uspješnih poslovnih rezultata. Kako bismo razvili duboko razumijevanje klijenata, koristimo niz kvantitativnih i kvalitativnih pristupa komunikacijskim analizama koje su istovremeno inovativne i pragmatične. Iz perspektive analitike, učinkovita komunikacija je sposobnost prenošenja informacija ciljanoj publici, vodeći računa da poruka bude prilagođena interesima publike.

Plan organizacijskog komuniciranja

Kako ćete komunicirati sa svojom publikom? Tko je vaša publika? Koju poruku želite dostaviti? Plan organizacijskog komuniciranja omogućava vam uspostavljanje uspješne komunikacije sa ciljnim korisnicima i partnerima. Iako ćete možda moći pogoditi opću publiku za svoje proizvode ili usluge, možda ćete se iznenaditi kad pronađete dodatne tržišne segmente koje možete iskoristiti.

Mi vam pomažemo da prepoznate publiku s kojom trebate komunicirati, pronaći publiku za vaše proizvode i usluge, odrediti zašto komunicirate i što želite postići, te razviti za Vas ključne poruke, što trebamo komunicirati. Razvijamo jasne i sažete poruke koje vašoj publici prenose ono što radite i kako to radite.

Kreativne tehnike komunikacije za poboljšanje poslovanja

Kao konzultantska tvrtka fokusiramo se na kreativna rješenja u poslovnom komuniciranju jer je kreativnost postala jedan od neprocjenjivih resursa u postojećem globaliziranom svijetu. Kreativne organizacije uspjele su je iskoristiti za stvaranje komercijalne vrijednosti, rješavanje složenih problema i poticanje kulturnog i društvenog utjecaja.

Želite li uspjeti morate imati kreativna rješenja za poslovne probleme, a koja se postižu novim načinima komunikacije sa svojim zaposlenicima, kupcima i klijentima. Upotrebom raznih tehnika, pomažemo vam u stvaranju ideja koje Vam donose najbolje rezultate.

Trebate li originalni i jedinstveni kreativni sadržaj, marketing na sljedećoj razini ili stručnu navigaciju za sljedeću veliku kampanju na društvenim mrežama ili ako želite osvojiti širu publiku i maksimizirati povrat ulaganja, ne tražite dalje. Došli ste na pravo mjesto. Analytics uključuje sve to i još više. Naš tim usko će surađivati s vama u svakom koraku postupka. Iskusite našu korisničku uslugu dok vaš sljedeći projekt ili kampanju podižemo na sljedeću razinu.

Odnosi s javnošću (PR)

U Analytiscu ćete dobiti prilagođene strategije i sadržaj koji će zadovoljiti vaše potrebe na društvenim mrežama, novim i tradicionalnim medijima. Izrađujemo, upravljamo i analiziramo vašu prisutnost na društvenim mrežama jer prosječni potencijalni potrošač provodi gotovo dva i pol sata svog dana na društvenim mrežama, kako bismo razvili najbolji plan akcije za vašu tvrtku.

Kampanje i usluge za društvene medije i odnose s javnošću uvijek gradimo prema mjeri naših klijenata. U Analytisc-u znamo da u doba Interneta javni nastup može stvoriti ili pokvariti imidž vaše organizacije.

Zato imamo tim stručnjaka za društvene mreže i PR koji razumiju kako stupiti u kontakt s vašom publikom. Taktike odnosa s javnošću zahtijevaju mnogo strateškog planiranja i konkretnog operacionaliziranja. Tvrtke moraju marljivo raditi na efektivnom plasmanu svojeg proizvoda ili usluga u medijima. Moć PR-a je sposobnost privlačenja pažnje medija i putem njih publike fokusiranim porukama oko „mamca“ koja ih privlači i potiče da žele saznati više.

Digitalni marketing

Oslanjamo se na nove trendove digitalne komunikacije i mogućnosti za postizanje najboljih rezultata za naše klijente. Analytics izrađuje mrežni sadržaj koji pomaže u optimizaciji tražilica (SEO) te na uvjerljiv način ističe usluge i stručnost naših klijenata.

Vaše je poslovanje jedinstveno i to bi se trebalo odraziti kreativnim i prilagođenim sadržajem koji zabavlja, obrazuje ili rješava problem. Da biste postigli opipljive rezultate, potrebna vam je dobro razvijena strategija sadržaja koja započinje i završava razumijevanjem vaše ciljne publike. Danas, pomoću alata digitalnog marketinga možete znati koja je vaša publika, što je interes publike, koliko se zadržava na vašoj web lokaciji i da li se vraća.

Bez obzira želite li potpuno novi sadržaj web stranice ili prepravku, Analytics vam može pomoći. Tim tvrtke Analytics surađuje sa tvrtkama u više industrijskih sektora kako bi stvorio svježu i zanimljivu web stranica i sadržaj (content marketing) – uključujući blogove, članke, biltene i podcastove.

Marketing

Važni su prvi dojmovi! U ovo digitalno doba e-pošta i web stranice često imaju presedan. Znate li što vaši kupci žele? Mislite li da vaši kupci vjeruju vašim proizvodima? Kada ste posljednji put vidjeli kupca kako recenzira vaš proizvod ili uslugu? Da li je bila pozitivna ili negativna?

Način na koji poslujete na tržištu određuje hoće li vaše poduzeće biti uspješno ili ne. Marketing je alat koji se koristi za stvaranje i održavanje potražnje, relevantnosti, ugleda, konkurencije i još mnogo toga, jer bez svega navedenog će se vaše poslovanje vjerojatno zatvoriti zbog nedostatka prodaje. Kvalitetan marketinški plan pomaže vašoj organizaciji u realiziranju planirane strategije.

Analytics-ovi autori reklamnih tekstova sastavit će kreativne i profesionalne marketinške materijale koji će čvrsto uspostaviti kredibilitet vaše tvrtke, generirati interes i potaknuti prepoznavanje vašeg poslovanja, omogućujući vam da se istinski istaknete od konkurencije.

Vođeni smo osnovnim ciljem marketinga, a to je kontrola percepcije i promjena ponašanja. Strateško slanje poruka važan je dio ovog cilja.

Političko komunikacije

Politika i komunikacija ne mogu se razdvojiti u demokraciji. Političari i političke stranke moraju uvjeriti glasače u svoje ideje i prijedloge i od njih pokušati organizirati dovoljnu većinu za postizanje željenih političkih rezultata. Svrha svake političke komunikacije je prijenos sadržaja primateljima.

Savjetujemo vas kako voditi uspješnu političku kampanju, obuhvaćajući sve nužne elemente za provedbu iste, od planiranja odnosa s javnošću, vizije i misije, strategije, vođenje online kampanja do priprema za nastup u medijima. Definiramo što se komunikacijom želi postići, zašto, kako i u kojem roku. Što je plan razrađeniji, to je lakše pratiti njegovu provedbu i u hodu ispravljati odstupanja.

Izrađujemo komunikacijski medijski plan za postizanje pozitivnog rezultata o vašoj kampanji putem medija koju vaši ciljni birači najviše koriste: novine, televiziju, radio, web stranice za društvene mreže, kako biste prenijeli osmišljene poruke i informacije, te koje imaju utjecaj na široku publiku. Također u mogućnosti smo pružiti uslugu organiziranja i vođenja cjelokupne kampanje.

ZA VIŠE